Platba vopred, doručenie tovaru v nedohľadne- pozor na niektoré e-shopy!

Vo väčšine prípadoch sú e-shopy pohodlným, praktickým a bezpečným miestom, ktoré nám ponúka široký výber tovaru, prehľadnosť cien a detailné informácie o obchodných podmienkach. V ojedinelých prípadoch však e-shop môže byť praktikou podvodníkov, ktorí chcú zarobiť bez toho, aby vôbec nejaký tovar zaslali.
Je tu príklad určitej osoby, ktorá touto formou objednávala postele, čo ako vieme, nie je lacná záležitosť. Tovaru, vrátených peňazí a ani pravdy sa zatiaľ nedovolala a to ubehlo už takmer 5 mesiacov. Daná osoba nakupovala tovar zo stránky chyža /.sk/ a aj na základe viacerých pribúdajúcich recenzíí zákazníkov sa e-shop neteší popularite, ale presne naopak.

telefon

Čoraz viac ľudí hľadá na danú prevádzku kontakt, recenzie alebo píše pobúrené komentáre v sekcii skúseností. V skratke to možno zhrnúť- platba vopred, tovar v nedohľadne, komunikácia takmer nulová a samé výhovorky. Zakúpený tovar viacerým zákazníkom totiž ešte ani nedorazil a po dlhšej dobe majiteľ údajne nezdvíha mobil! Ak sa náhodou komunikácia s prevádzkou podarí, zväčša ide o neustále a priam až nezmyselné výhovorky. Za tovar už pritom zákazníci dávno zaplatili, čo tiež nedáva logiku, nakoľko sa vo viacerých prípadoch hradí suma až na mieste, keď tovar dorazí kuriérskou službou. 

  • Tieto skúsenosti nepíšem na základe vlastnej skúsenosti ako si možno myslíte, konkrétne som na danej stránke nenakupoval, ale zaujali ma jeho negatívne recenzie a skúsenosti viacerých zákazníkov, ktoré som už v skratke zhrnul.

otázky

Ceny produktov sú však lákavo, podozrivo nízke, ale nie natoľko, aby ich strata človeka nezamrzela, najmä ak objednáte spravidla drahší tovar. V prípade prvého zmieneného prípadu, teda pri kúpe postelí vznikla objednávateľke škoda 380 eur. Za postele síce sympatická cena, ale to by jej tie postele museli vôbec doraziť. Môžeme tak vravieť o vzniknutej a neuhradenej strate.